konstigalilian -

Resultatet av raggningsexperimentet två komma noll streck diagonalen av fjorton semilängder.

Tara dam dam da daaaaa! Nu kommer redovisningen på mitt enormt vetenskapliga raggningsexperiment
För ni kommer väl ihåg att jag för ett par dagar sedan bad er att prata gott om min blogg i utbyte mot att jag mot ett lyckat resultat skulle visa er några av mina målningar. Så frågan är nu -Lyckades vi eller lyckades vi inte? Här kommer resultatet:

Den kompoblativa ökningen steg med fjorton komma två procent i indexens halva kapital av summan som tidigare var räknad som en sublativ -nävars! Jag skojar bara! Termerna jag använde mig av finns inte ens i verkligheten tror jag. Jag försökte bara låta lite formellt duktig, så där som mattelärare brukade låta när jag gick i skolan medans jag satt och glodde ut över salen som ett stort frågetecken. Nä. Tacka vet ja vanliga ord och termer som dom flesta människor förstår sig på.

Nu ska jag vara seriös. Resultatet: Jo då, -Vi lyckades! Siffrorna steg. Från att dagen innan haft 65 besökare steg siffran till 187! Och då jag bad om att få en ökning till minst 100 läsare för att visa mina målningar så kommer jag nu ha en vernissage här på bloggen! Bra jobbat grabbar och tjejor!


Berätta mer, vad hände sen! Jo, helt plötsligt bara så där hände det ju som ni vet en ganska stor grej för min lilla blogg. Den hamnade på förstasidan av blogg.se! Tänka sig va! Det innebar att tittarsiffran nu har stigit något kolosalt!
För att reda ut det här med alla siffror ordentligt ska ni få se en tabell.

Här ser ni statistiken som visar hur många ni är som besöker mig varje dag.
Det är föresten den blå linjen ni ska kolla på. 
Den första lilla blå toppen är från raggningsexperimentet. 187 besökare.  
Den andra blå toppen är från dagen då min blogg hamnade på första sidan. Hela 438 besökare. Det är jag glad över. 


Så mina vänner! 
Håll utkik för snart blir det vernissage här!

Ett STORT Tack till alla er som var med i reggningsexperimentet! Ni är fenomenala!
Och ett STORT välkomna hit till alla nykomlingar!
/Lilian

Translation:
Accounting of my raggningsexperiment.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Varsågod! Det va du värd : )

2011-11-30 @ 13:51:24
URL: http://kondenserad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0