konstigalilian -

Om alla i hela världen skulle ge mig en krona skulle jag minst sagt vara miljonär!

Nu mina vänner ska jag försöka mig på ett raggningsexperiment.
Det gäller besökarantalet på min bloggeliblogg. 

Jag har i genomsnitt ca 82 besökare om dagen här på bloggen. 
Ibland är ni fler ibland är ni färre men oftast runt 82. 
Jag skulle gärna vilja att ni var 100 minst.   
Och varför vill jag det då? 
Jo, för att ju fler vi är detso roligare blir det som jag brukar säga. 

Så nu tänkte jag locka med lite godis. Eller tja, lite konst. Konst på konstiga Lilians blogg.
Vi säger så här. 
Jag gillar att måla. Det är lite av det bästa jag vet faktist.
Och precis nyss kom jag på att jag har bilder på en drös av tavlor som jag har gjort som jag inte har publicerat någonstans ännu. 

Och ja, ingenting här i världen är gratis. Det hoppas jag att era mammor och pappor har lärt er. Så. Om ni nu vill se mina målningar får ni hjälpas åt lite. 

Det jag vill att ni ska göra är att tipsa andra om min blogg.
För om ni tipsar om min blogg och ser till att besökarantalet stiger så kommer jag lägga upp en vernissage med mina målningar här.
Bra idé va! Jovars jag vet!
Visserligen blir det inga snittar och plastglas fyllda med äppeldryck med ciderkaraktär på den vernissagen men det kan bli kul i alla fall!

Så. länka till min blogg via er blogg eller på facebook eller nåt så ska vi se om mitt lilla raggningsförsök ger resultat. Kopiera ----> http://konstigalilian.blogg.se och sätt som status på fejjan eller råka nämn hur fantastisk bra (ljug och överdriv vetja!) min blogg är i fikarummet på jobbet eller så.
Här mina gullvippor får ni ett pyttesmakprov på en av mina målningar, bara för att ni ska bli så nyfikna som möjligt. Jag är inte dum jag inte!
Så. Sprid vidare min bloggs existens så får ni se hela bilden plus mer. 
Givetvis kommer jag redovisa den exakta procentuella besökarökningen i matematiska och vetenskapliga former när experimentet är avslutat. 

Och ps. Glöm för all del inte att kommentera här nedan om ni deltar i experimentet. 

Lycka till och tack! 
/Lilian

Kommentarer
Postat av: Ass

Klart jag är din wingman i ditt raggningsförsök! :)

2011-11-24 @ 08:06:35
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jag är med!

2011-11-24 @ 08:29:29
Postat av: Lollo

Klart man hänger på! :)

2011-11-24 @ 10:30:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Karina Söderek Karlsson

Jag läser din blogg nästan varje dag och ska självklart lägga en lapp i Folkasboskolans personalrum med adressen till din blogg! Finns säkert kvar några av dina "gamla" lärare som kan tycka det är kul att kolla in dig vad du gör nu för tiden :)

Kramizar

från en f.d. Hjortkvarning

2011-11-24 @ 15:55:58
Postat av: Veronica

Det var så lite så =)

2011-11-24 @ 17:03:25
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Fideli

of course we will my dear :)

2011-11-24 @ 17:50:53
URL: http://fiddealskareric.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny Rogersdotter

Självklart, vill ju se mer av din fantastiska konst!!!

2011-11-24 @ 20:44:17
Postat av: Everlasting

Alltså... Jag hade gärna varit med och hjälpt till om det inte vore så att jag redan länkat till dig flera gånger. Gör jag det en gång till så är jag rädd att det blir stalkervarning. Dock ska jag se till att nämna det här inlägget till min syster som också är bloggerska, för jag vill hemskt gärna se dina målningar! Och så hjälper jag till mentalt också, och det är ju inte fy skam.

2011-11-24 @ 21:36:52
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: BoalitoS

Givet! Må besökarna föröka sig!

2011-11-25 @ 13:39:10
Postat av: Victoria

Nu har jag skrivit på min logg att alla ska läsa din blogg! :D

2011-11-27 @ 00:50:25
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Ismael.

fettt på.

2011-12-01 @ 21:41:21
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag är på. Vad gör man inte för attse din fina konst. Målar du mycket nu??

Kul att du är med på blogg.se första sida föresten. Det lär blli många gluttare då! Kram Lillasnigel

2011-12-03 @ 07:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0