konstigalilian -

I'm back!

Käraste bloggläsare!
Som ni kanske har räknat ut, som ni kanske har anat eller som ni kanske vet så är jag nu hemma i Sverige igen! Efter att ha varit i det stora Amerikat över ett helt år. Jag kom hem för ett par veckor sen sisådär och min hemkomst var en hemlighet som bara min syster Lollo och min svåger Niklas visste om. För självklart ville jag såklart överraska så många av mina nära och kära som jag bara kunde och det lyckades jag rätt bra med. Om ni bara kunde ana hur kul det var att se alla förvånade och lyckliga ansikten och hur underbart det var att torka glädjetårar tillsammans med människor jag älskar. Efter att ha varit ifrån dom så länge!

Sedan jag kom hem har det varit fullt upp. Många att träffa och mycket att stå i så där av har bloggen kommit i skym undan. Men tro inte att jag har slutat mitt bloggande. Nej nej. Ni som vill kan mer än gärna följa mig och mitt liv här på bloggen. Vilket jag skulle rekommendera som tidsfördriv för mitt liv är rätt kul, oavsett vart i världen jag är.

Nu är jag alltså hemma i kära Sverige igen. Det känns både konstigt och bra. Mest bra. Men det är klart att jag saknar alla mina amerikaner borta i väst som ligger mig varmt om hjärtat. Framför allt mina tre underbara små pojkar. Tur som attan att skype finns säger jag bara. Skype och flygplan så att jag i framtiden kan åka och hälsa på dom och skämma bort som med en massa svenskt godis, för det vet jag att dom älskar :)

För första gången på väldans länge kan jag säga -God natt, till er alla samtidigt som jag själv snart ska krypa ner till kojs. För nu befinner vi ju oss i samma tidzon :)
God Natt på er!


Kommentarer
Postat av: Maritta

Välkommen tillbaka än en gång :)

2012-09-04 @ 08:34:57
Postat av: Karina

Jag har saknat ditt bloggande och alla fina kort!

2012-09-04 @ 08:45:33
Postat av: Rogersdottern

Vad jag är glad att din blogg är på g igen. Den har varit väldigt saknad!!! Kram <3

2012-09-04 @ 08:52:52
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: Everlasting

Välkommen tillbaka på den här sidan Atlanten! Jag kan tänka mig att det är ganska skönt att vara hemma ändå, och din familj måste vara överlycklig över att ha sin fantastiska Lilian tillbaka.

2012-09-04 @ 09:16:02
URL: http://everlasting.nu
Postat av: karro

härligt att ha dig hemma igen vännen <3

2012-09-04 @ 18:06:11
URL: http://kfrick.blogg.se
Postat av: Micke Malm

Som vi har väntat på dig vännen. :) Välkommen hem igen.

2012-09-04 @ 19:26:26
Postat av: emma.g

VÄLKOMMEN HEM <3
Så underbart kul att få se dig igen :) ge dig den där kramen!
Nu hoppas jag du forsätter att blogga här på hemmaplan :)
Så kul att få läsa! KRAM

2012-09-04 @ 22:17:16
Postat av: Lillan

Välkommen hem till Sverige igen.. Nu måste ja ju få den svenska adressen så jag kan skick min present till dig eftersom jag aldrig lyckades få iväg den till Usa:)
Kramiz

2012-09-05 @ 23:06:02
URL: http://lilldogg.blogg.se
Postat av: Bff

Åh vad jag blev nu när jag såg att du hade uppdaterat och självklart kommer jag fortsätta läsa även nu när du bor hemma i sverige, du har världens bästa blogg lillbadger ! <3

2012-09-08 @ 03:26:48
URL: http://Altelind.blogg.se
Postat av: Jasmine

Roligt att du har kommit hm igen. Hoppas att det känns bra och att du kan komma till rätta
Vad tänker du göra nu, nu när du är hemma i Sverige igen?

Svar: Med mig är det fint! Är på väg att flytta till Stockholm och bor för tillfället lite halvt både i Göteborg och i Stockholm, haha.
Tack för din hälsning.

Kram

2012-09-15 @ 23:20:17
URL: http://rosanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0