konstigalilian -

En väggmålning till en liten stjärna

Idag har jag målat. Målat hemma hos Emma på en vägg i hennes yngsta dotters rum. Det blev en stjärna med en fin text som Emma och hennes man valt ut. Hur det blev ser ni på bilderna nedan som jag tagit från Emmas Facebook (tack Emma :))
Det var himla trevligt att få chansen att umgås med Emma och hennes tre små barn samtidigt som jag fick äran att pryda ena väggen i lilla Felicias rum.

Ps. Jag fortsätter att blogga från min iPad ett tag till då min dator måste ses över innan den kraschar ihop totalt. Men snart ska allt vara i sin ordning igen. Tack för er förståelse!


Kommentarer
Postat av: Maritta

fiiint.... :)

2012-10-04 @ 07:36:00
Postat av: Emma. G

Tack för en mysig dag samt ett kanonjobb <3 KRAM

2012-10-04 @ 09:39:08
Postat av: Micke Malm

Va fint Lilian. Du är grym.

2012-10-05 @ 16:16:14
Postat av: Anonym

dom orden är mycket fina och betydelsefulla förstår jag, till en underbart vacker FELICIA från helt fantastiska FÖRÄLDRAR./ LILIANS mamma mona

2012-10-05 @ 21:17:07
Postat av: karoline

Vad fint! <3

2012-10-08 @ 11:10:58
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0