konstigalilian -

I väntan på bussen till Boston.

I fredagskväll, innan min buss till Boston skulle gå, drog Liina och jag till det här stället. 

En restaurang som ligger längs floden som rinner genom staden. Där gör dom sin egna öl. 

På borden låg det bordstabletter av papper som gav oss större kunskap kring hur dom gör de olika ölen. 

Förutom öl hade dom givetvis mat och det här var vad Liina åt. 

Jag åt en wrap med hummus och grejer.

Ena halvan sparade jag i en to-go-box. Det blev en perfekt nattmacka på bussen tänkte jag.

Den här gången körde vi en bakvänd metod på vår meny. Ni vet ju att Liina och jag gillar nachos och att vi brukar ta det som starter men den här gången tyckte jag att det skulle vara trevligt att sitta och dra ut på middagen med en hög nachos och det tyckte Liina också så så fick det bli. Kyparen tyckte det var ovanligt men kul.

Det här tyckte jag var kul. En sur citronmin. 

Den här utsikten hade vi föresten. Bakom räcket där ligger floden och det är fint. 

På tal om ut. När vi var klara med restaurangen åkte vi till nästa ställe. Liina var så fruktansvärt sugen på något sött från McDonald's. 

Väl inne på McD hade hon fruktansvärt svårt att bestämma sig för vilken hon skulle ta. Alla tre var ju så söta! 

Det hela slutade i alla fall med att det blev en glass. Inte lika sött men det kunde i alla fall släcka hennes sötsug någorlunda. Hon valde en Mc Flurry med Oreo. Själv tog jag ingen glass utan jag var sugen på cupcake och te. 

Och eftersom jag var sugen på cupcake och te fick vi åka vidare till nästa ställe. Matställe nummer 3 för kvällen, inte illa! Det fick bli en cupcake med smak av choklad och havssalt. Liina tog också en. En med smak av cocos.
Rätt som det var när vi satt och fikade i väntan på att det skulle bli dags att köra mig till busstationen kom det in fyra busungar. Dom vart helt stormförtjusta i min kamera och utan att ens fråga började dom posera i väntan på att jag skulle ta en bild. Det slutade med att jag inte bara tog en bild utan snarare ett tjugotal bilder på pojkarna som var så ivrigt lyckliga över att få bli fotograferade. Jag satte ihop ett litet kollage så att ni kan få ta del av dom fyra spelivinkera.
Runt 22:00 kom bussen och jag åkte med den till New York där jag bytte till bussen som kom att ta mig till Boston. Efter ca 7timmar bussfärd var jag framme och min helg med Johanna kunde börja! Mer om det kommer dyka upp här snart...

Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Alltså alla era nachostallrikar ni har ätit ser grymt goda ut. Kan det bli nachos på din hemkomstfest kanske? hihi

2012-05-29 @ 06:15:34
Postat av: Everlasting

Hahaha, bilden på de tre killarna på McDonalds var ju riktigt rolig, och de fyra poserande killarna var enormt söta. Men uj, sju timmars bussfärd, hur orkar du med det? Jag hoppas du fick bostongurka när du kom fram i alla fall.

2012-05-29 @ 06:37:32
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Lollo

Vem 17 tar en mcflurry när det där utbudet finns?? ;)

2012-05-30 @ 00:33:35
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0