konstigalilian -

En blå himmel och magnolior och sånt.

Jag nämnde ju att våren är underbar här borta och nu vill jag visa er bilder på en underbar vårpromenad.
Estland och Sverige tog en promenad i en egendom där en stenrik man ägde just precis allt förra seklet men som nu tillhör staten och är öppet för allmänheten. 

Och personligen tycker jag att det kan kännas lite mer rättvist att många fler än bara en får ta del och njuta av alla blåa fina skillor till exempel.

Som ett blått hav på land som den där Björn Ranelid säkert hade uttryckt sig.

Krumellur-träd som det här har alltid en lite extra speciell plats i mitt hjärta. Det behöver ingen speciell förklaring utan det tycker jag ni borde förstå bara genom att titta på det.

Träd med rosa stora fina blommor har också en speciell plats i mitt hjärta men mest på våren då dom just har dom där rosa blommorna.
Dom rosa blommorna som heter Magnolia.
Fina som tusan och så luktar dom gott också.

Liina såg ut som en söt liten kolibri när hon drog in blommornas doft i näsan tycker jag. 
Hoppas våren är fin hos er med och att ni njuter riktigt ordentligt av den!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ååh vilka härliga bilder. Jag vill också ha vår på RIKTIGT nu. Hemma är det soligt och torrt på vägarna, men fortfarande kallt så att man ibland får dra på sig vinterjackan.. Men snart så:)

2012-03-20 @ 07:19:46
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss på dig moster Lilian! Jag å mamma sitter å morgon myser i soffan med tända ljus täcke saftsoppa å alla (tusen) gossedjur MED namn ALLA måste memorera! Jag längtar efter en riktig kram från dig men så längs skickar jag en så här till dig! KRAMAR/Rufus

2012-03-20 @ 07:41:40
Postat av: Emma

Magnolia är ju så vackra :)

Underbart när våren kommer! Hoppas du mår bra!



Sv: Cornelia tackar för krya på sig hälsningen :)



KRAM

2012-03-20 @ 09:23:28
Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

å va fint!

2012-03-20 @ 13:23:35
URL: http://josefinsdream.blogg.se/
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Önskar dig en solig varm dag som här. Imorgon lovar dom 15+ men tror de när jag ser de :D

Hoppas allt flyter på för dig

2012-03-20 @ 15:03:43
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra hos dig idag?

Delta gärna i min tävling på sidan om du vill

KRAAAAM

2012-03-20 @ 15:21:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: eva

snygga bra bilder du får till hela tiden.

kram

2012-03-22 @ 06:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0