konstigalilian -

Vi ses snart (läs: på tok för länge) igen!

Efter allt det roliga så kom det tråkiga. Att säga hejdå. 

Jag ville spendera så mycket tid som jag bara kunde med min älskade vän så jag följde med henne på tåget som ledde oss till flygplatsens air shuffle där vi fick säga hejdå vi ses snart. 

Men ibland är snart på tok för länge, speciellt när det gäller sin bästa vän. Vi tröstade oss med att det bara är en sommar kvar tills vi ses igen! Nog för att vi båda kommer ha en massa massa massa skoj tills vi ses igen men det svider att lämna sin vän ska ni veta. Lyckligtvis så lämnade jag inte henne för ett år den här gången. Och för den delen så var det ju faktiskt hon som satte sig på ett flygplan den här gången. Så man kanske kan säga att vi är kvitt :) 
Veckan med Karolina var helt fantastisk! Ni har kunnat sett en skymt av allt det vi gjort här på bloggen men jag önskar nästan att ni kunde ha fått sett allt, inspelat på något sett, för Oj vad kul vi haft det! Tänk att kunna umgås konstant med en vän i en hel vecka utan att ens tröttna en sekund! Det kallar jag äkta vänskap det och det är något riktigt fint och värdefullt ska jag säga er. 


Karolina, älskade vän! 
Tack för en helt magisk vecka! Vilka minnen vi har skapat! Det blir något att berätta för barnbarnen. Eller, vänta lite nu här. Kanske inte när allt kommer omking... ;) Jag ♥ Dig så himla otroligt mycket /Din vän Lilian i alla lägen, alla väder, när som helst på hela dygnet -för alltid!
Trackback
RSS 2.0