konstigalilian -

Parkbänksragg, bukfyllnad och nattetid.

Efter middagsluren var vi betydligt piggare båda två och så var vi riktigt sugna på jordgubbar.

Så då gick vi och köpte tre liter till priset av två på hömarknadsrean precis innan den skulle stänga för dagen. Jordgubbar ja. Ett romantiskt litet bär. 

Så det passade ju bra att jag fick ragg på bänken i parken vi satt. 

Han var lite tystlåten men ack så sexig. Ni skulle ha känt armarna på honom. Hårda och fasta! Man kan säga att han var som gjuten. Vi delade jordgubbarna kärleksfullt och folket som gick förbi tyckte vår lilla romans var riktigt rolig. Själv förstår jag inte komiken i vår parkbänksromans. Jag tycker mer att den slutade tragiskt. Personligen hade jag gärna velat spinna vidare på den men det visade sig att han inte var beredd att flytta. Han känner sig alldeles för fäst vid parkbänken och Boston sa han så någon flytt över havet ville han inte höra talas om. Och så var det med den romansen. 

Någon timme eller två efter jordgubbarna var vi hungriga på mat så då gick vi till Cheers. Ett klassiskt ställe som är känt från tv då en komedishow sändes där ifrån under en lång tid. 

Inne på restaurangen var det bullrigt och stökigt så Johanna struntade i att ta av sig solglasögonen från huvudet. 

Vi började med att dela vitlöksbröd som man doppade i en sås. 

Till huvudrätt blev det det här för min del. 

Och för Johanna blev det kryddstarka små köttben. 

Efter maten gick vi ut genom staden igen. För det säger jag er, en stad ter sig olika under morgon, middag, kväll och natt. Så det kommer då aldrig på frågan för mig att missa en av dygnets stunder när jag besöker en ny stad. Framför allt inte kvällen och natten. 

Under dygnets sena timmar vandrade vi runt i delar som får extra mycket liv nattetid. Som china town bland annat. Här har ni Bostons china town fredsbåge. Och ja, natten i Boston var ljuv.

Kommentarer
Postat av: Slemmy

Vilka härliga bilder! :)

2012-06-02 @ 15:10:05
URL: http://slemmy.blogg.se/
Postat av: Lillan

Funny you :D Trist kille du hitta på asg kramiz

2012-06-02 @ 16:37:18
URL: http://lilldogg.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har varit dålig på att kommentera nu på slutet inte okej ! Haha men "Han var lite tystlåten men ack så sexig" jag tror jag avlider, lilian du är så fruktansvärt rolig jag vet inte vars ja ska he mig

2012-06-02 @ 21:50:27
URL: http://altelind.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Hahaha, stackars Lilian, dumpad för en parkbänk!

2012-06-03 @ 16:05:45
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0