konstigalilian -

Cape May!

Vet ni vart jag och värdfamiljen åkte förra lördagen för att spendera lör,sön,mån och för att fira Olivers fjärde födelsedag? Till Cape May, allra längst ner i spetsen av New Jersey. Cirkus två timmar med bil ifrån där vi bor.  

Cape May är en underbart fin liten stad som Erics familj har spenderat mycket tid i under sina somrar. Det är en fin tradition för deras familj kan man säga då det började med Erics pappa Bill som semestrade där som barn, sen Eric och nu Erics pojkar. 

Nästan det första jag gjorde efter att vi kommit fram var att ta en promenad ner till stranden och havet.
 
Fina fina underbara havet och stranden!  

Det var inte bara jag som hade en härlig tid på standens kant. Även dom här två tvillingpojkarna tycktes ha det hur bra som helst. 

Solens strålar värmde gott på min hud och på all sand. 

Och lika gott tycktes solen värma kaktusarna som nästan såg ut att prata med varandra där dom så fint växte. 

Kommentarer
Postat av: petronella

Åh, visst är det mysigt där borta! Älskar Cape May!!

2012-06-26 @ 06:13:57
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0