konstigalilian -

Burgare i bröd såklart!

Vi hade bestämt oss för att käka hamburgare. Hamburgar på det här stället. 

För det är ett ställe som jag har hört talas om ska servera riktigt goda burgers. 

Namnet på den lilla restaurangen är DuMont Burger. 

Menyn var enkel och simpel med ganska några valmöjligheter. Så himla skönt att ha det så ibland.

Vi åt nästan samma sak. Eller vi åt samma sak. Bara det att jag tog sallad i stället för pommes på min tallrik men i slutändan delade vi lite hej vilt på tillbehören.

Burgarna var riktigt goda. Dom var liksom perfekt gjorda och smaksatta så där ljuvligt gott.

När vi var mätta och när himmelen började bli rosa bestämde vi oss för att ta bron tillbaka till Manhattan. För det var det här jag ville åt -att promenera på den rosa bron i en rosa solnedgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0