konstigalilian -

Happy birthday to you!!!

Idag fyller min älskade underbara vackra storasyster Linnea 25år! 
Hipp hipp hurra!!! Skriker jag så högt jag bara kan i hopp om att hon ska kunna höra det över Atlanten. 
Http://mammatillteddy.blogg.se <--- besök gärna hennes fina blogg och lämna en grattishälsning! 
 
 
Älskade Linnea! 
Sorry att det blir ett inlägg utan bild. Skriver det från min IPad så det beror lite på det. 
Men oavsett bild eller inte så önskar jag dig en härlig dag! 
Själv kommer jag spendera en viss del av din födelsedag på ett flyg på väg till Las Vegas. Tänkte nämligen åka dit och roa mig lite. Flygresan dit tar lite mer än 5h. Det är inte klokt hur stort detta land egentligen är! När jag väl kommit fram lovar jag att försöka få hela Vegas att fira din dag med mig. 
ÄLSKAR DIG SÅ!!! 
Puss och kram
/ Lilla L 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så söt! Ganska så nöjd över ett inlägg utan bild :)
Då har jag bara några saker jag önskar mig av dig när du ändå är i Vegas. Den första minst krävande önskningen är att du vinner ett par miljoner så du kan försörja mig och min familj då menar jag inte försörja som ett vanligt ekonomisk familjeliv utan med en hel del lyxande!!

Den andra önskningen som är lite mer krävande är:
Gift dig för fan inte med någon som klätt ut sig till Elvis!!!!

Älskar dig!! Å Tack :)
Puss

2012-07-15 @ 08:14:17
URL: http://mammatillteddy.blogg.se
Postat av: Helena

grattis grattis till systern :)

2012-07-16 @ 15:51:26
URL: http://helenaskvarter.blogg.se
Postat av: Jasmine

Grattis till din syster.

(Sent) Svar: Du har så rätt; variation är ofta en fördel.
Jag trivs fantastiskt bra på mitt jobb och tanken på att jag inte kommer vara kvar där så länge till (en flytt till Stockholm väntar) gör att jag känner vemod.

Kram

2012-07-16 @ 22:18:53
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Anonym

JOOOOO LILIAN, GIFT DIG MED NÅGON SOM SER UT SOM ELVIS!!!!!!!!!!/ mamma mona

2012-07-19 @ 10:15:38
Postat av: Anonym

HerreGud vad du är tuff som ser dig om i världen. PS. ÄLSKADE DOTTER! Jag är inte orolig över dina äventyr i stora VÄRLDEN, jag har tidigt i livet ihop med dig,förstått att jag måste vara härdad. ÄLSKAR DIG!!!!!! 39 HJÄRTAN KVAR TILLS DU KOMMER HEM. JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ LYCKLIG/ mamma mona

2012-07-19 @ 10:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0