konstigalilian -

Privatchaufförskjutsade

Efter vinprovningen och efter att Mr privatchaufför Bruce än en gång öppnat och stängt bildörren åt mig och fått mig att känna mig lite lagom obekvämt bortskämd åkte vi vidare. 

Givetvis hade vi färdkost. Flytande sådan med bubblor i. 

Tillbakalutad och fullkomligt bortskämd. 

"I can live with this. For sure!" /Liina 

Med bra musik på perfekt volym för oss (och med största sannolikhet lite för hög för Bruce) rullade vi mot Philadelphia där vi kom att ha en väldans trevlig restaurangupplevelse.

Kommentarer
Postat av: Mamman mitt i Kaoset

Jag hoppas verkligen du tog kort på Mr Bruce. :) Vill ju se hur en sån däringa Privatchaufför ser ut ju.

2012-07-12 @ 16:45:19
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0