konstigalilian -

Bättre att vara ute på hal is och har'e glatt än att gå i lera och sörja!

Nu ska jag ta mer er tillbaka till Vegas. 
Vi fortsätter där jag slutade berätta, vilket innebär att jag kommer skriva om den guidade turen jag tog på kvällskvisten under min första dag i staden. 

Som jag tidigare nämnt så var majoriteten kineser, lika så var guiden och så här såg hon ut bakifrån. Iklädd en gul jacka med svarta kinatecken och med en gul vimpel med röda kinatecken och ett lysrör som lyste blått. Och allt detta för att inte tappa bort oss. Att jag och en annan tjej lyckades komma bort vid ett tillfälle trots guidens utmärkande klädsel kunde inte hjälpas. Guiden fick helt enkelt skylla sig själv att hon hade allt för bråttom när jag själv inte hade någon brådska alls. Hur som helst. Den vilsna historian slutade med att tjejen och jag hamnade med en annan grupp som också var på sightseeing med samma kinesiska företag för en stund. Tills vi möttes upp för att återförenas med vår ordinarie guide som inte alls gav mig någon glad min efter det. Aja. Eftersom jag inte hade orsakat några större bekymmer fick minen hon gav mig vara hennes egna problem för själv lever jag efter orden "bättre att vara ute på hal is och har'e glatt än att gå i lera och sörja". 

I kommande inlägg ska ni få se mycket av vad man kan se i häftiga Las Vegas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0