konstigalilian -

Nakenchok och orkidéer.

Som sagt så var det ju orkidétema på Longwood Gardens när jag var där med pojkarna förra veckan.
Dom hade lyckats med massa olika installationer av orkidéer.
Bland annat orkidébollar som jag tyckte var fina.
Så därför får ni en hel del bilder på just dom bollarna från olika vinklar och avstånd.
Fint va.
Här hoppas jag alltid på att Haren från Alice i Underlandet ska hoppa fram och säga hej till mig.
Hoppas hoppas hoppas. Hopp hopp hopp.
När vi vimlade runt bland avdelningen med vita orkidéer erbjöd sig en snäll farbror att fota mig och mina söner. Jag förklarade snällt att jag inte har några egna barn utan att detta är mina au pair pojkar var av Oliver utbrast "Men Lilian, du har ju din son på sängen i ditt rum". Den kommentaren förvandlade farbror till ett frågetecken och mig till en smiley.
I "finrummet" som jag kallar det fick man musikunderhållning av ett piano som spelades av sig själv. Eller av Jerry från Tom&Jerry som jag lurade i killarna. Så nu tror dom stenhårt på att Jerry jobbar extra i pianot på Longwood.
När pianot inte var roligt längre bjöd Viggo oss andra i salen på en nakenchok.
Och efter Viggos blottande bestämde sig Oliver för att också spexa till det lite genom att vara en hund. Tur att han inte fick för sig att vara en nakenhund bara.
Vidare vi gick genom blommor och blader.
Den här bilden tog jag till min Mamma bara för att jag älskar henne.
Och den här bilden tog jag till min Pappa bara för att jag älskar honom.
Och den här bilden tog jag till alla er andra bara för att ni är så gulliga. 



Translation:
Longwood Gardens with Oliver and Viggo.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Läääängtar efter sommaren!!

Blir påmind om våran tomt av alla dessa kort ;) Närå vi har lång väga kvar tills vi har så många vackra blommor och framför allt Orkidér.. Inte en ända labyrint har vi heller..



Love You

/BigSyster Linnéa

2012-02-24 @ 09:46:57
Postat av: Everlasting

Så vackra blommor (särskilt den med rosa orkidéer i förgrunden gillade jag) och så busiga små barn! Jag förstår verkligen varför Longwood Gardens har blivit ett standardtillhåll för er.

2012-02-24 @ 11:36:10
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK SNÄLLA LILIAN FÖR DOM UNDERBART VACKRA BLOMMORNA.ÄLSKAR DIG/ mamma mona

2012-02-27 @ 19:55:26
Postat av: Anonym

TACK ÄLSKADE DOTTER, FÖR DOM UNDERBART VACKRA BLOMMORNA/ Mamma Mona

2012-02-27 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0