konstigalilian -

Vermont minsann!

Här uppe i Vermont lever livet! I brist på/prioritering av tid listar jag upp lite av det jag gjort lite slarvigt i detta inlägget så att ni har koll på läget:
Morgon-Yoga med utsikt över berg. 
Fått en riktigt skön massage.
Simmat i en pool med utsikt över berg. 
Badat Bastu.
Varit på ölprovning med utsikt över berg. 
(som ni märker är det mycket berg här uppe och det vill jag lova er är vackert!) 
Igår kväll bjöd mina värdfrläldrar över släkten och ett par vänner till oss på middag och här kommer bilder ifrån det.
Här grejar och förbereder mina värdföräldrar med allt gott som dom bjöd på.
Själv behövde jag bara öppna några påsar godis och hälla i dom i en stor skål så var jag klar med det jag bjöd på. Eller rättare sagt -det Mamma bjöd på. Jag tog tillfället i akt att dela med mig av det svenska godiset och det uppskattades. Tack Mamma!
Sen var maten klar och gästerna gjorde entré.
Olivers dinosar var såklart också bjudna.
En himla god pasta med en himla god sallad och ett himla gott vitlöksbröd var vad som stod på menyn.
Och alla tyckte att det var jättegott!
Allas humör och stämningen var på topp. Till och med brasan såg ut att ha det bra.
Will.
Sent in på natten satt alla och mös och njöt av tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jag blir glad av att läsa din blogg snygging! Du ser ut att ha det toppen å det e du VERKLIGEN värd! super gullig värd familj har du med! =) Hälsa dem från Grytgöl! Va rädd om dig kära lilla syster! PUSSAR/Bettis

2012-02-20 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0