konstigalilian -

Nutid dåtid framtid

Efter frukosten gjorde jag något som jag självklart bara var tvungen att göra i denna stad.
Vi gick till torget där såkallade spådamer och spåmän håller till för jag ville minst hinna med att ha en sittning under mitt besök i staden. Liina bara skrattade mig rätt i ansiktet för hon tyckte minsann att sånt bara är strunt. 
Själv är jag intresserad och jag måste påstå att det dem får fram om mig stämmer.
Då jag har gjort detta ett antal gånger i mitt liv och då dem alltid får fram minst 90 procent i detalj som stämmer både från nu, då och senare.
De gemensamma nämnarna dom alltid får fram är att jag är snygg och bäst och vackrast och smart och underbar och härlig och fantastisk och inte det minsta ironisk när det kommer till att prata om mig själv.
Så utan tvekan att det stämmer! Plus att Liina själv fick lång haka när jag, under ett annat tillfälle, övertalade henne att själv ha en sittning. Då vart hon lite paff av hur mycket det var som stämde av det spådamen sa om henne. Tji där.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Klart det stämmmer speciellt om dom säger att man är bäst vackrast osv ;) kram på dig!!

2012-04-14 @ 14:47:06
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0