konstigalilian -

Det ska vara underbart att leva

Tisdagens frukost plockade vi upp inne på French Market.
Vilket är ett ypperligt ställe för där finns något för alla människors smaklökar.
Jag stirrade mig blind på en smörgåsmeny.
Medans sockerråttan Liina bara hade ögon för ananaskaka.
Frukosten tog vi med oss hit.
Mitt val blev Mufuletta vilket är en smörgåskombo som kommer från staden. (Jag sa ju att jag kom att beta av alla klassiska New Orleans-rätter under mitt besök där).
Inte nog med att frukosten smakade riktigt gott och att vädret var riktigt fint så kom det även en Jazzsnubbe och slog sig ner som gjorde stämningen riktigt härlig med sin saxofon.
Slå upp receptet på Mufuletta och gör er en varsin sån så ska ni få smaka på något riktigt gott!
Kellogs Cornflakes New Orleans -En bra start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Ass

Jag är så sjukt avundsjuk på dina äventyr!!! Börjar så smått planera en USAresa i mitt huvud... :)

2012-04-12 @ 08:11:17
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jisses du, den mackan såg inte pjåkig ut!

Åh, du verkar ha det så fint där på andra sidan atlanten med alla äventyr!

2012-04-12 @ 09:39:30
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: eva

mysigt det ser ut=)

och smaka säkert lika gott som det ser ut.

kram

2012-04-12 @ 10:56:03
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

härliga bilder :)

2012-04-13 @ 15:48:02
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0