konstigalilian -

En överraskad farfar och två riktigt goda tårtor.

I söndags var jag på ett överraskningskalas för mina värdbarns farfar.
Farfar Bill blev överraskad två gånger under dagen. Först på morgonen då hans tre söner kom och överraskninghämtade honom för en överraskningsförmiddag på golfbanan. Senare när dom kom hem från golfandet var alla hans svärdöttrar, barnbarn, och så jag där för att fira honom.
Oliver i en ballongklase. 
Med lite fantasi och tyngd blev ballongen till en skön kudde.
Här har vi sockersöta Layton! Lillkusinen till Oliver och Viggo.
Här har vi Layton med sin mamma Allison.
Nu när jag laddade upp bilderna på datorn upptäckte jag att jag inte var tillräckligt flitig med kameran så alla gäster kom inte med på bild. Är dock övertygad om att onkel Will fick med alla. Han är förövrigt riktigt duktig på att fotografera.
Kolla! Vi åt smörgåstårta! Svenskt och jättegott!
Till dessert blev det såklart födelsedagstårta. Den hade Allison bakat. En chokladtårta med caramel frosting garnerad med candy corn. Hur god som helst!
Oliver ville som vanligt tjuvstarta lite fint på tårtan men Will sa ajabaja.
Farfar och Farmor.
Oliver hjälpte farfar med att blåsa ut ljusen.
Farmor och Oliver blåste glatt i födelsedagstutorna.
Det gjorde pappa Eric med, till Viggos förtjusning.
Vi satt länge och umgicks och pratade. Det var riktigt mystrevligt.
Viggo som fyllde 2 år för ett par veckor sedan fick några presenter i efterskott.
Efter en mycket trevlig dag och kväll begav vi oss hem mot stan igen.
Jag är riktigt glad som har hamnat i en värdfamilj där alla är så mysigt underbara. 



Translation:
Pictures from this Sunday when I was at a surprise birthday party. We celebrated my host children's grandfather. It was a really nice party together with all the wonderful people.



Kommentarer
Postat av: Vicky

vilka söta ungar!

2011-10-19 @ 21:27:46
URL: http://vickys.se/
Postat av: Rapp

Canon AKA The Dark Side of the force.

(För övrigt en 5D med 50mm f1.4 må jag tro :D)



Ojoj Allison whistles Den mamman var i form! hehe ;,)

2011-10-19 @ 23:06:17
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Lollo

Laton påminner på någon sätt lite om Titus... Så Du kan ju tro att jag tycker han var Söt! :-)



Vad Mysigt det ser ut! Kul att Du är hos en familj som verkligen gör Dig till en del av familjen!



Puss!

2011-10-20 @ 00:47:12
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: eva

riktigt kul och trevligt ser ni ut och ha.

kram

2011-10-20 @ 02:17:39
Postat av: Linnea

Familjen verkar underbar!



Love!

2011-10-20 @ 07:34:36
Postat av: Maritta

Du ser ut o ha kommit till en helt underbar familj. Smörgåstårta,wow. Kram på dig från oss Lasse o mig.

2011-10-23 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0