konstigalilian -

Kladd är ett tecken på att man lever och så går det att tvätta bort. Punkt slut.

Mina killar vet hur man sätter färg på tillvaron dom!
Gul färg och röd färg. Eller "mustard and ketchup" som pojkarna sa.
Kreativa killar i en skapande process.
Kreativiteten flödade hej vilt vill jag lova. Fram och tillbaka, upp och ner.
"Bara på pappret" var ord som charmtrollet Viggo struntade blankt i. Egentligen jag med men det ville jag inte säga högt.
Konstnären Oliver.
Ett av konstverken som pojkarna gjorde. Picasso, Rembrant, Munch och vad ni nu heter -släng er i väggen!
Så här stolt var Viggo över sina bilder och sin utomordentligt tjusiga kroppsmålning! Kan man annat än att le? Jag måste ha världens bästa jobb :)


Translation:
Oliver and Viggo are experts at color my life. And themselves :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Igår kladdade vi med finger färg här hemma också...

Vi gjorde hand o fotavtryck!

Men Titus verkade tycka att det skulle vara fingerfärg lite överallt, tänk att barn vet att det ska kladdas redan vid 3-månaders ålder ;)



Puss!

2011-10-17 @ 08:08:21
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Va roligt med fingerfärg!

Det målade Teddy med härom kvällen fast med penslar, det är också kul!



Kul det var att se Viggo och Oliver, Oliver målar med fingertoparna och Viggo med hela händerna :)



Teddy frågade mig igår: "varför Nilijan bara på datorn? Vi gå till Bloblo och fråga Nilijan"

Dax att skypa någon dag! Tänkte gå hem till Katta och göra det, hon skypar utan problem med sin släkt. Där kanske det inte krånglar.



Pus puss <3

Puss puss

2011-10-17 @ 09:21:21
Postat av: eva

vad fint de blev.

du som är så duktig har ju mycket och lära dom=)

kram

2011-10-18 @ 02:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0