konstigalilian -

Min Söndag

Nu hoppar jag tillbaka lite i tiden och berättar för er vad jag gjorde i söndags. (Bilderna visar mest mat och det beror på att jag gillar att äta och att kameran hade dåligt med batteri).
Dagen började med att jag och Julia avnjöt en sen frukost på starbucks. Vi hade varit ute och slirat på några krogar under natten så därför blev morgonen lite försenad.
Sen åkte vi vidare till King of Prussia -östkustens största mall och Amerikas fjärde största i rangordningen. Behöver jag säga att stället var enormt?! Där hittade man allt. Till och med Kommandoran och Bill. En annan gång ska jag fota stället åt er så att ni får se en glimt av hur stort ett köpcentrum kan vara.
Middag käkade vi på ett Friday´s.
Just ja. Kanske ska berätta att det inte bara var jag och Julia som hängde tillsammans. Dom trevliga filurerna Hanna, Johanna och Isabell var också med.
Ett flygfoto på när Julia äter pasta och Hanna när Johanna pekar på Isabells mat.
Hanna och jag åt nästan likadana rätter. Det här är Hannas tallrik.
Julia kan snitsen med att rulla pasta på en gaffeln.
Efterätt givetvis! Julia, Johanna och Isabell "Lady och Luffs:ade".
Det gjorde jag och Hanna med. Det här var våran underbara dessert. En ljuvlig brownie med glass och nötter och karamellsås och en gnutta av himmelriket tror jag.

Translation:
I have been at King of prussia -East Coast's largest shopping mall. I was there last Sunday. The place was huge and I'll be back.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Du gör mig "inte" sugen på mat eller efterrätter! nää.... mmm... :(



2011-10-07 @ 01:53:06
URL: http://kondenserad.wordpress.com/
Postat av: Linnéa

Finns det något som är större än Marieberg galleria allstå..det trodde jag inte.. ;)

Köpte du något då?



Va mycket gott ni äter, de är bra! mam ska passa på medans man lever..



Älskar Dig! Puss

2011-10-07 @ 09:57:26
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: eva

hejsan

ville bara önska dig dig en skön

och underbar helg.

kram eva

2011-10-07 @ 11:02:24
Postat av: Maritta

Mat ä gott:)

2011-10-08 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0