konstigalilian -

Till Dig Pappa

Hej Pappa! Det här är till Dig på din dag! Din dag i dubbel bemärkelse. Det är ju Fars Dag plus att Du faktist fyller år. Men jag vet ju att Du inte gillar att bli grattad så jag ska finta Dig lite fint med att säga att jag inte säger Grattis fast att jag gör det ändå lite i smyg så där. Om jag var hemma i Sverige så lovar jag att jag skulle göra 5dl pannacotta till dig med en massa upptinade blåbär och hallon på toppen. Men det får vi ta nästa år eller så. Och det där med blommor är ju lite omständigt att skicka hem till Dig men jag fotograferade i alla fall en bukett som jag tycker passar dig.
Jag Älskar Dig Pappa! 
Puss Och Kram Från Din Lillaste Dotter Lilian.

Translation:
To my dear father on the Swedish Father's Day AND on his birthday.  
I Love You Dad! /Lilian

Kommentarer
Postat av: Lollo

Pappa <3

2011-11-14 @ 00:34:13
URL: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0