konstigalilian -

Men Lollo då!

Min syster Lollo är tokig hon! Titta bara här vilken rolig historia jag fick hemskickad till mig på baksidan av ett äppligt vykort som passar perfekt till en äppelälskare som mig.
Man in hospital wearing oxygenmask over his mouth.
"Nurse, he mumbles. "Are my testicles black?"
Nurse raises his gown, holds his penis in one hand and his testicles in the other,
...she takes a close look and says,
"There's nothing wrong with them Sir."
Man pulls off the oxygen mask, smiles at her and says slowely.
"Thanks for that, it was lovely but listen very very carefully:
"Are-my-test-re-sults-back"


Hahahaha! Tack snälla syster för att du förlängde mitt liv! Ett gott skratt gör ju nämligen det :) 
I LOVE YOU! ♥


Translation: 
My Big sister Lollo have sent me a nice postcard with a very funny joke!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tvivlar inte på att Du förstår varför jag tyckte att den passade Dig! ;)



Vet Du om hur mycket I Love U? Rätt så skapligt mycket! :)

2011-11-12 @ 07:13:08
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag tvivlar inte på att Du förstår varför jag tyckte att den passade Dig! ;)



Vet Du om hur mycket I Love U? Rätt så skapligt mycket! :)

2011-11-12 @ 07:14:55
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: sofia

Haha, det var en rolig liten historia minsann. :)

2011-11-12 @ 11:06:40
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0