konstigalilian -

Kapris heter det ju!

Lite så här i sen efterhand tänkte jag visa er bilder från min frukost i söndags.
Jag tog en härlig morgonpromenad bland alla fina höstfärgade träd för att nå min frukostdestination.
Hit gick jag. Ett mysigt ställe, perfekt för en god frukost.
Jag åt en bagel med rökt lax, cream cheese och såna dära små runda mörkgröna saker som jag just tappade namnet på... Nej vänta! Kapris! Så heter dom ju!
Och bara för att det var söndag(?) tog jag en muffin också. En muffin med en massa russin, morötter, kanel och nötter, precis i min underliga smak.
Ibland är det skönt att ha lite egentid. Eller ja, egentid i sällskap av det här lilla blocket som är perfekt för det mesta.

Translation:
Hi! This was what i ate to breakfast last Sunday. Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Rapp

muffins med chokladbitar å russin i är grejer det men russin+morötter? =) försöker tänka mig smaken.

2011-11-18 @ 22:27:26
URL: http://kondenserad.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0