konstigalilian -

Fiskebåt, hjärtan, en ögonfrans och mitt visum.

Linnéa, Tonye och Teddy kom förbi en sväng i dag.
Det är alltid lika mysigt när dom kommer förbi.
Teddy och Linnéa gick upp för att kolla på målningen jag håller på med.
Teddy vart målarsugen han med, så jag tog fram ett papper åt honom. Ett blått papper.
Teddy målade en fiskebåt.
Så målade han hjärtan också. Hjärtan och en fiskebåt.
Mitt upp i allt målande fick Teddy blåsa i väg en ögonfrans och önska sig något.
Han önskade sig en leksak sa han.
Dom tog sig en titt på mitt visum som har kommit nu. Jag hämtade ut det i förrgår.
Teddy trodde inte på Mamma Linnéa när hon sa att det var Morfar Per som var på bilden. Så klart inte. Han såg mycket väl att det var jag.


Nu är det inte långt kvar tills jag åker. Lite drygt två veckor bara!


Translation:
Linnéa, Tonye and Teddy came by earlier today. Teddy wanted to paint. He did. He painted a boat and hearts.
They also looked at my visa. Soon, about two weeks, it's time for my trip!
Linnéa, Tonye and Teddy came by earlier today. Teddy wanted to paint. He did. He painted a boat and hearts.
They also looked at my visa. Soon, about two weeks, it's time for my trip



Kommentarer
Postat av: Lollo

FinFina kort...som vanligt!



Hjälp! Snart åker Du... Min Älskade Lillasyster!



Älskar Dig så in i Bängen!



2011-07-31 @ 19:16:01
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tur att man inte ät tjock... Host!



SnabbisTräffen var myspysig!



Ja tänk snart åker du! :) :( Blandade känslor inför det.. Ett minen, många minnen för livet och en stor erfarenhet.. Tror att du kommer få det super! Men såklart kommer vi sakna dig otroligt mycket!

Jag tror också att Teddy kan säga "Lilian" när du kommer hem igen :)



Kärlekar Dig!



Puss

2011-07-31 @ 20:48:33
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag älskar er, mina underbara storasystrar!

Jag kommer sakna er hur mycket som helst!

But, a man must to do what a man must to do.

Tur att vi har våra bloggar. Lägg upp MASSOR bilder på era fantastiska pojkar!

Jag ÄLSKAR Er så!

2011-08-01 @ 12:10:07
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0