konstigalilian -

SistainläggetpåEuropeiskmark.

Idag var det min och mammas hejdåvises dag. Alltså så var det en jobbig dag idag. En sorglig fast rolig dag. Hör ni hur knäppt det låter? Lika knäppt är det. Blandade känslor. Samtidigt som att det är hemskt sorgligt att lämna mina älskade är det så oerhört spännande och kul att komma iväg! Nu är det inte många timmar kvar tills planet lyfter. Kan hända att det tar ett tag tills nästa inlägg poppar upp här på bloggen. Har en lång resa framför mig. Men håll utkik titt som tätt vetja! Alla ni som vill följa mitt liv ifrån USA förstås!
Mamma fick en liten hög med brev av mig som hon ska läsa då hon saknar mig som mest. Några i ordning, andra när hon vill. Jag Älskar Dig Mamma♥


Som Melanie Fiona hade sagt.
Have you heard the news today
I'm leaving town
I'm cashing out
this towns to small for me to stay
the time is now
I'm heading out
this flower needs somewhere to go
no room to grow
all these dusty roads
said that I'm leaving
on monday morning

Vi ses! / Lilian

Translation:
Today I said goodbyeseeyou for my mother. Mixed feelings one hundred percent. while it is sad, it's very fun and exciting. I gave mom a stack of handwritten letters, which she can read when she misses me the most.
next post I write from the usa. do not know when, but stay tuned. See you!
Today I said goodbyeseeyou to my mother♥. Mixed feelings one hundred percent. While it is sad, it's very fun and exciting. I gave mom a stack of handwritten letters, which she can read when she misses me the most.
Next post I write from the US. Do not know when, but stay tuned. See you!

Kommentarer
Postat av: Rapp

Precis Så finlurligt som man förväntade sig av dig.

Hejdå! Lycka till å ha super här nu å träffa massa nytt roligt folk men inga ersättare då *%>_£} ! nävars vi finns å önskar dig väll, oss går ju inte ersätta! Ha det bäst

Kram

2011-08-15 @ 07:20:41
URL: http://fotoknapp.blogspot.com
Postat av: eva

lycka till nu vännen.

ses och hörs på bloggen=)

många krmar från mig.

2011-08-15 @ 16:06:11
Postat av: Lollo

Vad Mysigt för Mamma att läsa!



Å Du, just precis NU så ska jag öppna brevet som Jag fick av Dig! <3



Älskar Dig Du UNDERBARA! <3



2011-08-15 @ 23:45:09
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Maritta

Saknar redan dina inlägg,men den som väntar på nåt....

2011-08-16 @ 19:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0