konstigalilian -

Räkor, rök och rörd till tårar.

I onsdags klockan 18:30 hade jag en hejdå-dejt på Java med mina pärlor. Lite sorgligt men vi hade trevligt!
Karro hade tränat så hon var vrålhungrig. Jag hade inte tränat men jag var vrålhungrig i alla fall.
Jag åt en skaldjursallad med allt möjligt gott i.
Efter maten tog jag och Frida en kopp te medan Karro återigen fiskade vuxen poäng med sitt kaffe.
Honung ska det va.
Karro tycker om kaffe så här mycket.
Frida checkade in oss på facebook.
Karro och Jag blev inte så bra på bild, men det blev lite bättre i svartvit.
Plötsligt började det lukta bränt. Vi gissade först på att det var kocken som gjort bort sig i köket men vi hade fel. Det visade sig att det var en liten brand i ett blomsterarrangemang. Jag tog ett foto ifall det hade behöfts bevismaterial.
Jag fick en avskedspresent av tjejerna! (På bilden ser det ut som att det är Frida som får paketet men men)
Mina pärlor hade gjort en almanacka till mig med oss i! 
"Nu finns vi med dig varje dag, hela året!" Varje månad är prydd med underbara bilder och gulliga texter. Jag blev rörd till tårar när vi bläddrade igenom den. Någon annan gång ska jag visa er hur fin den är inuti.
Tjejor vad ni betyder mycket för mig! Jag kommer sakna er så! Lova mig att ni håller Sverige lika osäkert som nu även när jag är borta ♥



Translation:
Wednesday evening I had a goodbye date with my girls Karolina and Frida. It was fun but also a little sad. I will miss them.. They gave me a calendar with photographs of us in as a farewell present. So sweet of them! It made me almost cry. 
Thanks my darlings! ♥
Wednesday evening I had a goodbye date with my girls Caroline and Frida. It was fun but also a little sad. I will miss them.
They gave me a calendar with photographs of us in farewell present. They almost made me cry.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Men vilken underbart omtänksam present! Lyllos dig.

2011-08-12 @ 19:34:33
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Pernilla Eriksson

vilket underbart minne att ha med sig! <3

2011-08-12 @ 20:14:07
Postat av: Lollo

Vilken KANONPRESENT!



KRAM Å PUSS

2011-08-12 @ 22:48:42
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Rapp

Grymt bra å finurlig present! Där gav dem dig en kanon grej verkligen :)

2011-08-12 @ 23:06:33
URL: http://fotoknapp.blogspot.com/
Postat av: Frida

Och jag kommer sakna dig hur mycket som helst min fjäril! Jag ska göra allt jag kan för att hålla Sverige ur balans när du är borta ;) LOVE YOU <3

2011-08-12 @ 23:14:33
URL: http://friorn.blogspot.com
Postat av: Frida

Och jag kommer sakna dig hur mycket som helst min fjäril! Jag ska göra allt jag kan för att hålla Sverige ur balans när du är borta ;) LOVE YOU <3

(Skickade från fel blogg).

2011-08-12 @ 23:15:57
URL: http://freus.blogg.se/
Postat av: Maritta

Vilka härliga tjejkompisar du har :)

2011-08-13 @ 17:27:04
Postat av: Katarinaz

Fick tårar i ögonen när jag läste den här inlägget.. Det är så sorjigt att sveries bästa och coolaste tjej ska åka ifrån oss alla här hemma. Önskar dig en trevlig resa med många härliga minnen och en hel massa bilder och annat härligt roligt! Du ska veta att du är enormt saknad och att jag tycker så grymt mycket om dig. Lilian du är bäst! Puss och kärlek <3

2011-08-13 @ 22:42:28
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: karro

Givetvis kommer vi göra Sverige lika osäkert som du kommer göra Amerikat!!!



Du är underbar, kan inte med ord beskriva hur vemodigt det känns att du ska åka. . Men är ju ändå så glad över att du gör detta äventyr! <3 <3 <3

2011-08-14 @ 13:15:03
URL: http://frickans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0