konstigalilian -

En blomma som härmar mig.

Jag tänkte bara visa er lite mer bilder från det senaste besöket jag gjorde med Oliver och Viggo på Longwood Gardens.
Det är så himla mysigt där.
Och allra mysigast är det att besöka stället med mina grabbs. Grabbs är mitt ord för grabbar som jag brukar använda ibland.
Dofterna man kan dofta där kan beskrivas bäst med dom här bokstäverna u n d e r b a r. 
Oliver och Viggo älskar allt med vatten.
Dom är jättefaschinerade av vatten i flytande form. Det tycker jag är gulligt.
Jag försöker lära killarna, framför allt Oliver, vad olika blommor heter och så har jag lärt Oliver att mitt namns härkomst kommer i från blomstersläkten Liljor. Han börjar få en liten kläm på den lärdomen nu kan man säga för när jag frågade honom vad detta var för blomma sa han "Jag tror det är den där blomman som har härmat dig med sitt namn". Om det ändå vore så väl :)


Translation:
More pictures from Longwood Gardens. February -12.

Kommentarer
Postat av: eva

underbart du har det,

söta killar med.

snygga bilder,

vad minnen du har sen.

kram

2012-03-05 @ 14:49:35
Postat av: Micke Malm

vatten är så häftigt. Ta med dina grabbs till Arboga och titta på min damm med vattenfall vettja. :)

2012-03-06 @ 06:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0