konstigalilian -

3 nya ansikten och 2 nya frisyrer

I går var det onsdag och vad gjorde Lilian då? Alla ni som är pålästa vet att jag var på starbucks. Det är ju på onsdagskvällar som au pairer från hela världen träffas för att snacka och fika. Det är givetvis frivilligt att delta i hänget. Jag brukar vara med, om jag inte ränner på Polska festivaler eller så.
Någon som beställer en kaffe gissar jag på.
Jag blev överraskad av Johannorna. Det visade sig att dom hade tagit slag eller slagit tag eller vad man säger i saken och klippt de frisyrer dom funderat på. Johanna med sin nya lugg...
...och Johanna med sin nya page. Håll med mig om att dom blev urläckra!
Det här var Johanna med luggens kaffedrink för kvällen. Jag tyckte lite synd om den för den var med om en olycka. Känsliga tittare varnas för nästa bild.
Katastrof! Tur att ingen annan kom till skada. Eller, ingen annan förutom en kaffedrinken en sjal och en jacka.
Olyckan var mindre trevlig men dom här prickarna var jättetrevliga! Tre nya bekantskaper med au pairer som varit i USA i 6, 7 och 6 månader.  Hej Hej Hej!
Den här halva bilden får vara avslutningsbild. Jag undrar om det är en slump att det alltid är ett gäng på typ tio killar som hänger på starbucks samtidigt som oss au pairtjejer. Kul att dom har lyckats att pricka in samma tid och veckodag som oss. Pojkar, pojkar, pojkar... :)


Translation:
Wednesdays are equal to Starbuck
's. Always nice. Check out The Johanna's new hairstyles. Nicehuh!

Kommentarer
Postat av: Pernilla E

Boys Will be boys....

2011-09-23 @ 08:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0