konstigalilian -

Som Maritta sa -Den som väntar på något...Gott.

I kväll, när skolan slutat och vi avnjutigt skolans bbq, gick jag och några härliga au pair tjejer för att studera en liten amerikans mataffär. Liten för att vara här men hade den varit i Sverige hade den klassats som stor. Kunde inte motstå att ta några bilder så att ni också får se lite av det roliga sortimentet och som Maritta skrev i en kommentar till ett av mina inlägg -den som väntar på något...gott. Så ja, här kommer det lite gott. varsågoda!
Marshmallows, gigantiska sådanna.
m&m's som smaksättning i yoghurt, såklart.
Den här bilden är tillägnad min ölälskande svåger Boa.
Stor burk.
Which one do you want.
Till min systerson Teddy som älskar Svampbob #.

Translation:
This evening me and some au pairs went shopping in a small store. Small for being US big if it had been Sweden. I took some pics for you. Enjoy.

Kommentarer
Postat av: Rapp

Käkade så stora marshmellows för itag sen ;)

Du får hålla utkik efter dricka som heter Boylan

2011-08-17 @ 07:41:27
Postat av: Linnea

Åh va skoj att gå i en såndär affär och hitta massa "nya" saker! Teddy skrek rakt ut när han såg Svampbob: "Mamma,SvampbobTankräm!"



Vi köpte Jello häromdagen, ska bli spännade att göra och smaka.. Smak jordgubb valde vi.



Håll ögonen öppna effter det jag älskar mest (i godisväg) Hot Tamales!! Ät sånna och tänk på Mig och Alda :)



Love!



Puss puss

2011-08-17 @ 10:18:22
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är bland det roligaste när man är utomlands, att gå runt i matbutiker och titta och klämma!

Kul att Du delar med Dig Hjärtat!



Den där Youghurten med M & M:s skulle nog Niklas älska! :)



Puss!

2011-08-17 @ 14:48:18
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Jag lånade din header till ett inlägg, hoppas det inte gör något...

2011-08-17 @ 18:07:34
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: karro

körsbärsblommor på drickan ;)



miss you <3

2011-08-17 @ 18:35:10
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Maritta

ojoj...så mycket gott som väntar på dig ;)

2011-08-17 @ 19:10:33
Postat av: Micke Malm

Härliga bilder. Du kommer få ett toppen år där borta. Va rädd om dig. kram

2011-08-17 @ 21:38:50
Postat av: Bettis

JAG ÄLSKAR DIG!!!! Det e toppen roligt att läsa dina inlägg då känns det som du e LITE närmare iaf! Igår kväll sa Love att han ville va uppe lite längre å mysa me poppisar för att fira att du kommit fram ordentligt! så det gjordes!!!! Vi saknar dig å tänker på dig!!! HA DET BÄST hjärtat!!!! KRRRRAAAMMMM från ett regnigt sverige!

2011-08-17 @ 22:16:03
Postat av: Ida ♥

fin blogg :)



♥ Fråga en eller flera frågor på frågestunden! Gärna lite ovanligare frågor som t.ex. om jag samlar på något eller om jag har några piercingar/tatueringar och inte hur lång jag är eller hur gammal jag är.

http://idahtt.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html

2011-08-17 @ 23:38:50
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Erika Tähtinen

Åh vad roligt de är att läsa din blogg Lilian, de måste du lova att fortsätta med och hålla oss uppdaterade med inte allt för långa mellanrum =D Hoppas du hittade massa bra aupair-kompisar på utbildningen nu så har du några att umgås med om du någon gång får fritid! Glöm inte bort att måla mycket med barnen nu, du får ju inte lägga den stora talangen på hyllan i ett helt år =D Dina tavlor är så fina och brukar fortfarande tänka på de där med att hänga upp på bb-avdelningen =) Var rädd om dig! Kram Erika

2011-08-18 @ 00:42:48
Postat av: Boalitos

Mmmm...beer! I alla former! I alla storlekar! :) men det finns bara en Lilian;) Love U:0)

2011-08-19 @ 00:10:19
Postat av: eva

roliga saker=)

hoppas du har de bra.

kul och följa din blogg.

kram

2011-08-19 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0