konstigalilian -

Party!!!!!!!!

Så fort musiken drog igång på allvar drog även folket igång. 

Dansgolvet flockades såklart av tjejerna först. Som vanligt. Killar är nästan jämt så fega när det gäller sånt.
 
Men när Niklas drog igång med karaoke vågade sig kille efter kille upp på dansgolvet för att sjunga ut för glatta livet! 
Jonte ville tillägna en sång till mig. Varför han valde en låt av Lasse Berghagen är en sak jag fortfarande undrar över...  

Under tiden karaokemaskinen gick på högvarv satt Linnéa och Emma och käkade amerikanskt godis som jag transporterat hela vägen från Amerikat. 2,5kilo av bagaget fick gå till godis åt mina vänner. Vilken offring av mig va! Hur man sen blev av godiset var en annan femma. Kolla bara på biverkningarna tjejerna fick... 

Karolina däremot. Hon hade nog käkat något mer än bara godis. Kanske några konstiga svampar eller så för inte kan man vara helt normal om man dansar runt med ett keramiktroll mellan tuttarna? ;) 

Partypinglorna. 
Brudarna bjöd på skönsång och som bakgrundsdansare bjöd Tonye på exotisk dans. 

Draget på dansgolvet var riktigt härligt. Alla bjöd på supersköna moves och det bubblade i hela kroppen på en. 

Mest bubblade det nog när Tonye och Calle gjorde så här med mig under låten "Surfin the USA". 

Som vanligt löd ordningen -full, fullare, än lite fullare, fullast- bland syskonen Sundevall. 

Men dom som var absolut fullast har vi här. Utan tvekan. Det minns till och med jag. Att Jonte bara går runt i kalsongerna är tydligen ett vanligt fenomen. Ni kanske tycker det är fruktansvärt men jag kan avslöja att det under kvällen blev fruktansvärare än så. Hum. Undra ja om jag vid ett senare tillfälle kanske ska bjuda på en nakenchock här på bloggen... Vad tycker ni? För eller mot? 

Nämen! Vad hände här? Niklas? 

Tummen upp för livet, festen och Sverige. Och dans och glada vänners sällskap! 
Ju mer vi är tillsammans tillsammans tillsammans! Och mina vänner är dina vänner!
Natten blev riktigt riktigt lång och kul. Jag sitter här och ler med hela ansiktiet när jag tänker på hur bra festen var. Och tänk. Allt var ordnat för min skull. Mäktigt! 
Vad klockan visade vet jag inte riktigt men när dom lugna balladerna rullade i bakgrunden gick vi till köket för att käka fyllemat och ha skönsnack. Jonte käkade vindruvorna som en kejsare. Det var bara betjänten med ett viftande palmblad som fattades. 
Sent drog några hem och andra sov över på lokalens övervåning. Som ni kan se så var Micke en av dom som sov över. Han brummade som ett ånglok och sov som en stock där han låg på den tunna madrassen. Precis så som det ska vara efter mycket fest och dans! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mot!

2012-10-20 @ 18:46:33
URL: http://mammatillteddy.blogg.se
Postat av: Linnea

är jag dum eller?! FÖR såklart!!!!! ;)

Svar: 1 för. Jag håller räkningen ;)
Lilian Sundevall

2012-10-20 @ 18:47:03
URL: http://mammatillteddy.blogg.se
Postat av: Rogersdottern

Jag är absolut FÖR!!!

Svar: 2 FÖR. Det lutar mot en nakenchok ;)
Lilian Sundevall

2012-10-20 @ 22:21:00
URL: http://rogersdottern.blogg.se
Postat av: karro

FÖR för i helvete ;) elleeeeeer....?

Svar: Jag tar det som ett FÖÖÖR! ;)
Lilian Sundevall

2012-10-20 @ 22:48:48
URL: http://kfrick.blogg.se
Postat av: Karina

Jag är bara deppig att jag missade en sån fest! Mycke sång & dans - helt i min smak :D

Svar: Jag saknade dig! <3
Lilian Sundevall

2012-10-20 @ 23:26:35
Postat av: Lollo

FÖR!!!!!!!

2012-10-21 @ 02:09:02
URL: http://lilalollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Vill bara tillägga att jag var nykter :)

2012-10-21 @ 02:12:18
URL: http://lilalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0