konstigalilian -

En himla fin matbuffé

Mer från festen...
 
Mat hade dom också fixat. Det vill jag lova! Alla som var där förutom överraskningsbarnet (dvs jag) stod för något till buffén eller fikat. (Vad Karro bjöd på till fikat återkommer jag med att berätta i ett senare inlägg. hehe)
Buffébordet var laddat med allt möjligt gott! Pajer, smörgåstårta, pizzabullar, pastasallader, sallad, kassler, kyckling, pizza, bröd, ost&kex och något så gott som Kungens utflyktspaj.
Vi högg in som galningar med mig i täten.
Runt det sverigedukade långbordet samlades alla för att skratta med mat i munnen.
Tacksam för allt det fina förökte jag mig på ett tal. Att få uppmärksamhet genom att slå plastkniven i plastglaset är dock inte att rekomendera. Det gav inte så mycket ljud ifrån sig så effekten blev inte den samma som det blir med metall och glas eller så. När jag till slut lyckades fånga allas uppmärksamhet höll jag mitt lilla tal...
...som slutade i en härlig skåååååål!

Kommentarer
Postat av: Maritta

Härliga bilder....

Svar: :)
Lilian Sundevall

2012-10-15 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0