konstigalilian -

Mexikanskt och Italienskt

Senare samma söndag som jag varit på museet mötte jag upp Liina på ett ställe för en sen middag. 

Ute var vädret fortfarande regnigt. Tur att jag hade min regnkappa på mig.

Inne på restaurangen var det torrt och varmt. 

Jag åt nachos till middag vilket egentligen inte klassas som middag men är man sugen så är man. 

Liina åt det här. Jag tyckte inte att det såg så märkvärdigt ut men hon sa att det var gott så jag får väl tro henne. 

Liina tog en brownie på maten. För min del var det bra. Efter ett berg med ostdränkta nachos sa det liksom stopp nere i magsäcken. 

Efter maten satt vi kvar nån timme och konverserade. Sen gick vi ut för att åka hem. 

Trots min regnkappa gick vi tillsammans genom regnet under Liinas paraply. På parkeringen sa vi hej då vi ses snart igen och så sa vi även hej då till ännu en vecka som kom och gick. Tiden går fort när man har roligt. Det gäller att ta vara på dagarna man lever hörrni. "Carpe Diem" som min underbara vän Karolina brukar säga.

Kommentarer
Postat av: karro

Det gör du bäst i att göra, annars kanske jag tatuerar in carpe diem då du målade min så målar jag din ;) hihi puss på dig!



ps. snart kommer jag! ds

2012-05-07 @ 17:26:18
URL: http://kfrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0