konstigalilian -

Ett trevligt första intryck.

Så vaknade äntligen det mesta av staden och vi kunde bege oss till hostellet för att lämna väskorna. Vilket gjorde att vi blev mycket friare till att gå på Boston-upptäcksfärd.

Vår upptäcksfärd kom att bli till en långpromenad. Världens längsta långpromenad för den delen. Jag tror Johanna och jag gick till fots från klockan 8-16 i stort sett non stop, och detta enbart under lördagen. Så jag kan garantera er att vi har sett i stort sett allt av Boston och ni kan vara lyckliga för det mesta vi såg kommer jag visa upp här. Snacka om att ni, mina kära bloggläsare, reser billigt! 

En bro i en park som hade mycket blandat folk på sig när jag tog den här bilden. 

Johanna-Panna som tar bild på några svanbåtar i ån nedanför bron. 

I parken hade dom en sån där fin karusell som jag så gärna vill att mitt förhoppningsvis framtida barn ska ha i sitt lekrum. Men utan något fjantigt staket för där ska nämligen alla som vill få åka med och det helt gratis. Och ja, jag ska bo i ett stort hus när jag blir stor. 

Om jag skulle ha åkt med i just den här karusellen skulle jag valt att åka på renen med en blomma på grimman. Vet ni föresten vad, innan vi såg karusellen fick vi se något annat coolt i parken som absolut inte har något med karusellen att göra men i alla fall. Vad det var kommer jag visa er i nästa inlägg.

Det vi än så länge hade sett av Boston var bara positivt. En riktigt mysig stad som har lite Göteborganda över sig skulle jag vilja påstå. Göteborg på ett amerikanskt vis.

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

hej! allt bra? :)

2012-05-31 @ 09:14:56
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå världens snyggaste au pair!!!!! Jag har JÄTTE stolta å lyckliga barn som fått coooola presenter från moster i USA!!! :) Tusen tack!!! Vi älskar dig!!!! Puss puss puss puss pusss!!!!!! /Bettis,Boa,Love,Rufus

2012-05-31 @ 10:30:28
Postat av: eva

underbart allt ser ut.

kram

2012-05-31 @ 14:13:11
Postat av: Söderbergskan

Åh, vilken underbar karusell!

2012-06-01 @ 02:37:54
URL: http://soderbergskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0