konstigalilian -

Flower Market Del III

Ett skepp kommer lastat med ännu mer bilder från torsdagens Flower Market! 

Stämningen var på topp och vi hade det hur mysigt och kul som helst!

Oliver var så himla glad över att få vara där. 

Och jag var så himla glad över att få vara med Oliver. 

Vi åkte karusell tillsammans. Viggo red på en häst, Oliver på en panda och själv hade jag ståplats. 

Peace on earth och mer karusell åt alla barn. 

Utöver allt karusellåkande så tävlade pojkarna också. 

Här fick Viggo några dollar för att betala en omgång basketball. 

Lilla Viggo. Han älskar basket! 

Så är han riktigt duktig också. Dock blev det ingen vinst men huvudsaken är ju alltid att man har kul och det hade han. 

Här åker Oliver och Becky runt runt i en apa som håller i en banan. 

Viggo valde att skippa apan och åka ensam i en skolbuss istället. Tut tut! 

Här laddar bröderna för att åka upp i luften på ryggen av en färgglad hund. 

Weeeeiii vad det går!

Little G roade sig mest så här under vårat tivolibesök. 

Det sista vi gjorde för dagen var att gå igenom en hinderbana som var väldigt kul.

Tro mig jag vet, för jag var med. Jag gjorde Viggo sällskap då jag tycker han är snäppet för liten för att klara av sånt själv.   

Hej hej där nere!

Slutspurten på hinderbanan och även på vårat besök på The Flower Market. En riktigt riktigt mysig dag för både mig, Becky och inte minst pojkarna!

Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Ååååå där skulle jag ha trivts oxå tror jag. Vilka fina ungar du har runt omkring dig Lilian. kram

2012-05-16 @ 06:09:11
Postat av: Anonym

QJQJQJ så roligt ni har. Så kul att ha en så bra kontakt med BEKKY. KRAMAR/mamma mona

2012-05-16 @ 09:11:53
Postat av: Sara

Du måste ju vara världens bästa au pair lilian ! Åh gud så söta bilder på dig och Oliver :)! Man vill ba nypa er i kinderna !

2012-05-17 @ 15:36:37
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0