konstigalilian -

Påsken varar än till Jula...

...För det var inte sant för det var inte sant för där emellan kommer Midsommar. Trala la la la. Ja. Jag fortsätter då mitt försenade bloggande om Påsken. Hoppas ni har överseende. 

Eftersom jag var iväg på semester under veckan innan Påsk och eftersom postkontoret stänger så tidigt så kunde jag inte hämta ut ett paket, som visade sig vara ett påskpaket, på posten försen lördagen efter Påsk. Men. Vad sjutton gjorde det! Jag blev ju lika glad för innehållet i alla fall. Det fina fina innehållet!

Paketet som jag på handstilen såg var ifrån mina älsklingar Boa, Bettis, Love och Rufus! 

I paketet låg det en fin presentpåse fylld med påskgodis! M u m s! Men inte nog med det. Jag fick även 4 underbar hälsningar som gjorde mig så glad, lycklig och varm! 

Boa fick till ett sjukt bra rim om ett internt gammalt skämt. Haha! Han är för härlig!  

Love hade ritat en grymt snygg bild på Spindelmannen i New York. Spindelmannen bor ju i New York och för er som inte visste så brukar han och jag hänga när jag åker dit. Bokstavligt talat hänga. I spindelnät som han skjuter ut från handlederna, ner från höga byggnader. Det är coolt. Ska ta med mig kameran nästa gång så ni får se. 

Rufus hade ritat en riktigt snygg drake. Snyggare än Bolibompadraken så honom kan man sparka med en gång och sätta in den här som maskot istället tycker jag.  

Älskade storasyster Bettis hade skrivit ett fint brev som jag blev tårögd av. 




TACK SNÄLLA GULLIGA RARA ÄLSKADE NI!

Jag saknar er med, men snart är jag hemma igen. Så njut av lugnet före stormen för all del! :)
Ni är UNDERBARA!
Puss Puss Puss Puss
♥     ♥     ♥    ♥
Från mig på andra sidan Atlanten.
Ps. Spindelmannen säger hej!

Kommentarer
Postat av: eva

bettis är bäst=) påsk kram till dig lilian.

2012-05-02 @ 09:45:35
Postat av: Lilian

Ja Eva. Bettis är världsbäst och helt UNDERBAR! /Lilian

2012-05-02 @ 14:31:21
URL: http://konstigalilian.blogg.se/
Postat av: Lillan

åhh vilken underbar familj du har :)

2012-05-02 @ 19:08:37
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0