konstigalilian -

I lördagskväll.

I lördagskväll hängde jag med Liina. 

Vi åt och drack och drack och åt. 

För att fira den mexikanska högtiden Cino de Mayo åt vi nachos på ett ställe som alltid serverar ett gigantiskt berg med nachos och mycket goda tillbehör.

Vi åt efterätt också. Någonting med persika. Jag gillade mest glassen. 

När vi hade suttit en bra stund och pratat och ätit blev det dags att gå vidare. När vi reste på oss för att gå såg vi en nödutgång och blev genast sugna på att ta en springnota igen, precis som i Nashville. Nejvars! Det blev vi inte! Men vi skojade om det just för skoj skull.

Kommentarer
Postat av: BFF ! shazam !

Persikoglassgrejen såg jäkligt god ut ! Föresten inlägget ovanför dehär glömde jag att skriva att jag älskar din gröna kofta ! Den får lite såhär "hejjagärlilianochjagärenmysigtjej"-känsla !

2012-05-09 @ 12:38:11
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0