konstigalilian -

Frida min Fjäril!

Som jag tidigare nämnde, och som jag hoppas och tror att ni redan vet, så är det nu Maj. Maj och jag har fortfarande kvar att blogga om många händelser från april. Var beredda på att några eftersläntarinlägg kommer dyka upp här på bloggen...  

Ny månad är lika med nytt blad i min härliga kalender!

Maj månad är Fridas månad så givetvis står hon som kalenderflicka. Den 22:e fyller hon 22år och som tur är har hon lovat att äta en massa tårta för mig. Det gillar jag. 


Frida min fjäril! Tänk att det snart är 9 månader sen vi sågs. Inte konstigt att jag längtar efter dig! Ser med ett leende fram emot nästa gång vi ses! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: mina - photography

sv: ja tack! :)

2012-05-02 @ 22:04:41
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: Frida

Love you <3 längtar efter dig!!

2012-05-04 @ 11:33:54
URL: http://freus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0