konstigalilian -

Flower Market Del II SpongeBob SquarePants

Hej Allesammans! Hoppas ni hade en riktigt bra helg. Min var alla tiders! Som ni vet så var jag i New York med Daniel som tog sig dit hela vägen från Sverige. Mer om det kommer ni få se och läsa om men först ska ni få se lite mer från torsdagens Flower Market här i stan. Just detta inlägg är framför allt tillägnat min systerson Teddy. 


På marknaden träffade vi SvampBob#! Det var Oliver som fick syn på honom först och han utbrast "Lilian look! There's Teddy's favorit guy!" 

Oliver frågade om han fick springa fram och hälsa och självklart fick han det! 

Oliver pratade på som bara den. Mest om Teddy in Sweden. 

Så ville Oliver gärna visa upp sin minsta lillebror för SvamBob. Jag var lite nervös över hur Gunnars reaktion skulle bli men som tur var tog han det hela bra. 

Efter pratstunden fick pojkarna fiska i SvampBobs fiskedamm. 

Och båda fick napp! Tänka sig! Viggo fick en grön drake man kan sätta på fingret och Oliver fick en gul liten leksaksbil. 



Teddy!
Oliver var extra noga med att vi skulle visa dom här bilderna för dig vill jag lova. Senare samma dag när vi kom hem från marknaden kröp han till och med upp i knät på mig och viskade i mitt öra att "Lilian, remember to show Teddy the pictures you took on SpongeBob today. I really want him to see them". Det betyder "Lilian, kom ihåg att visa bilderna du tog på SvampBob för Teddy. Jag vill verkligen att han ska se dom".
Hoppas bilderna på din Favorit Guy gjorde dig glad!
Puss Puss! Moster Lilian

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ååååå! Så fort Teddy slår upp sitt blåa och sitt blå/grön/bruna ska jag visa honom detta inlägg!

Puss

2012-05-15 @ 06:55:46
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Ass

Gulliga ungar du har hand om då :)

2012-05-15 @ 07:20:57
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: Anonym

SÅ GLAD TEDDY SKA BLI! JAG BLIR GLAD VARJE GÅNG JAG SER OLIVER, VIGGO O GUNNAR. VILKA VACKRA BARN!/Tycker TEDDYS BLOBLO

2012-05-15 @ 12:58:00
Postat av: Linnea

Tack för att jag fick se alla bilderna! Varför är Oliver nära? Jag skulle också våga till och med till Långben!

Tack tack snack (skratta)

Från Teddy

2012-05-15 @ 17:04:52
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Maritta

Oooh,så härliga bilder !

2012-05-18 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0