konstigalilian -

Zumba

I går var det dags för månadens au pair-möte igen. Den här gången dansade vi loss i en Zumba. 10 poäng utan några som helst men /Tony Irving.
Danslokalen vi var i var hyfsat fin. Ganska mycket finare än dansskolan jag gick på när jag var liten.
Den hade kristallkronor, en tjusig soffa, maskiner med lyxigt kaffe och speglar med feta fejk guldramar.

Innan danspasset var vi laddade till max.

Och efteråt var vi slutkörda till max.
Det var ett kul möte. Vi umgicks inte så mycket med varandra men vi fick i alla fall dansa loss och det tycker jag alltid är lika roligt!



Translation: 
This month's au pair meeting = ZUMBA! Shake it baby!

Kommentarer
Postat av: eva

var det kul och dansa zumba??

många som gör det, har inte vågat testa..

kram

2012-03-22 @ 06:31:03
Postat av: Anonym

Jag dansar ZUMBA i engelska parken, ja planterar en kaktus på marken...... så dum jag är det ska ju vara RUMBA...... PUSS PUSS/ mamma mona

2012-03-23 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0