konstigalilian -

Ungefär exakt.

För ungefär exakt en vecka sedan drack jag en kopp te och så käkade jag en jalapeno och cheddar bagel till frukost på ett mysigt ställe som jag brukar besöka.
Där satt jag med min lilla dator och chattade med några av mina kära vänner hemma i Sverige. 

Och under några minuter satt jag och stirrade på den här tavlan som på något konstigt vis fick mig att tänka på semestern jag och Liina ska åka på om exakt en vecka.

Japp. Om en vecka ska Liina och jag fara vår kosan mot en veckas semester. Fara kosan mot en veckas semester? Så kanske man inte säger men strunt i det för ni som är så smarta förstår vad jag menar. I vilket fall så ser jag fram emot att äventyra runt lite på, för oss, nya platser här i USA. 






Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

tusen tack för alla fina kommentarer :) kram!

2012-03-24 @ 18:08:16
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0