konstigalilian -

Mellanbarnets lilla egna stund.

I förmiddags överraskade jag Viggo med att gå och köpa glass. Jag ville ge honom lite egentid och låta honom känna sig lite extra speciell. Han är nämligen så himla duktig med både potträning och med sin ganska nya roll som storebror.
Så medans Oliver var i skolan tog jag en promenad med Viggo och Gunnar i vagnen för att köpa en Viggo-är-duktig-glass.
Vi gick till ACME.
Där inne hoppade vi över dom flesta avdelningarna bara för att komma fram till glassen så fort som möjligt.
När glassen var betald och klar parkerade vi vagnen utanför affären i solen med utsikt över tågrälsen där tågen tuffande på som underhållning.
Lilla fina handen med smuts under naglarna precis som det ska vara på en 2,5åring.
Eftersom USA är lite dåliga på det där med styckglassar (här måste man oftast köpa storpack med styckglassar) fick det bli en liten behållare med glass. Därför fick Viggo äta glassen med en plastgaffel som jag hade i vagnen. Det funkade bra det med.
En mysig stund med härliga Viggo i vårsolen.

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Det är bra att uppmärksamma mellanbarnet också ibland ja. Du är väldigt förnuftig du Lilian.

2012-03-31 @ 11:42:34
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en TOPPEN semester!!!! Va rädd om dig! KRAMAR å PUSSAR/Bettis

2012-03-31 @ 22:53:41
Postat av: Emo

Jag såg på en annan blogg att du berömde en barnvagn av prp, så jag ville ge dig min beskrivning.

Jag såg inte där att det stod vem som gjort mönstret.

Javisst är barnvagnen jättesöt.

Här har du steg-för-steg-beskrivning hur man gör den:

http://parlkonst.se/byggen/barnvagn.aspx

Roligt att se när mina mönster och beskrivningar uppskattas.

2012-04-02 @ 08:37:10
URL: http://parlkonst.se/
Postat av: Sara

Du är bara för mysig lilian ! Jag säger detta än en gång : bli min au pair !

2012-04-03 @ 01:31:05
URL: http://altelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0