konstigalilian -

Men Nilla då! :)

Min storasyster Nilla är tokig hon. Kolla bara här så rolig hon är när hon skickar mig en god sak med salt smak.
1a•Första supen kanske kan lindra
2a •Andra hoppas jag ska förhindra
3de •Tredje supen ska bara sänkas
4de •Nu ska sorgerna dränkas
5e •Femte värmer härligt i magen
6de •Sjätte supen vet vart den landar
7de •Sjunde är något bartendern blandar
8de •Åttonde gör verkligen under
9de •Nian lindrar några sekunder
10an •Tian hjälper lite på traven
FORT --->

11 •Elfte är en gammal tequila
12 •Tolfte innehåller nåt lila
13 •Tretton står på översta hyllan
14 •Fjorton är nu riktigt på fyllan
15 •Femton gör mig nära på ledlös...
Nu nu är jag tillräckligt redlös...
För att jag ska kunna GLÖMMA DIG /N♥
via MU Magnus Uggla 15 Femton Supar 4:59




Nilla Wall. Du galna! Du vet väl om att jag tänker på Dig ofta hoppas jag. Och du vet väl om att inte ens alla supar i hela världen kan sänka mig från att glömma Dig. Att Du skulle klara av 15 för att glömma mig det tvivlar jag på. Jag tror att det räcker med ett par tre stycken, så håll Dig nykter! ;) Love You So Much ♥ Ps. Ööö hälsar!




Kommentarer
Postat av: karro

ÄGGtoddy funkar annars bra har jag hört ;) <3

2012-03-26 @ 21:31:18
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag har letat och letat efter denna lakritssalmiak men inte funnit den alls :S Och lilla gumman jag borde skicka ner ett gäng vofflor till dig ;) Synd att de inte håller sig frasiga hela vägen bara :p KRAM

2012-03-26 @ 22:00:46
URL: http://www.karolinesvintage.se
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

haha sött gjort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0