konstigalilian -

En liten uppdatering.

Uppdateringen här på bloggen är för tillfället lite dålig och om ni vill veta anledningen till det så är svaret: Karolina. Vi har helt enkel alldeles för roligt och är på tok för upptagna för bloggande. Men, ni kommer att få se mycket av hennes vecka här hos mig i USA framöver. Men för att inte göra er allt för otåliga kommer här lite smått och gott från i Söndags då vi spenderade eftermiddagen och kvällen i NYC. Då passade jag på att visa henne mycket av det där turistiga som hör till när man befinner sig i staden för första gången, plus att vi såg lite annat fränt. Kolla bara här...

Karolina bestiger trappan på Times Square. 

Ett himla vimmel och min Karro. 

Den nakna Cowboyen var där och sjöng. Han hade givetvis på känn att Karolina skulle befinna sig i staden den dagen.

M&M's world. 

Lunch/middag/kvällsmat/frukost. Karro hade svårt att sätta fingret på vilket mål hon egentligen åt då hon i och med resan färdats bakåt 6h i tiden. 

Helt plötsligt på en gata fick vi se att någonting försegick.

"Är inte den där korta med beige jacka killen från Natt På Museet?" sa ja. "Ben Stiller?" sa Karro. "Ja!" sa ja. "Jo, det är det ju!!!" sa Karro. 

Vi hade alltså turen att springa in i en filminspelning! Vi fick höra att filmen kommer att heta något i stil med The Secret och att Ben Stiller har huvudrollen. 

Härliga Karro!

Denna bilden är till min Mamma. Mamma, tror du denna pojke/flicka blir bra som adoptivbarn?

Vi tog pulsen på Apple store. 

En amerikansk polis polis potatisgris. Surfing under arbetstid. Inte okej ska jag ta och tala om för herr konstapeln.

Det var en kort sumering av vår eftermiddag och kväll i den underbara staden med min underbara Karolina!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Dockan kan Karro skippa att adoptera...men däremot Konstapeln tycker jag att hon ska ta med hem! ;)

Mumsfilibabba!!!

2012-06-08 @ 07:13:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

LILIAN!Lova att inte skvallra om potatisgrisen till överste konstapeln ( eller till Uffe)det är till mig potatisgrisen SMS:ar. PUSS PUSS/ mamma mona

2012-06-08 @ 11:19:14
Postat av: Maritta H

Ta hem båda två, vet ja ;)

2012-06-08 @ 16:06:05
Postat av: Micke Malm

Va man längtar tillbaka till den staden alltså. :)

2012-06-08 @ 18:42:00
Postat av: Jasmine

Härliga bilder du bjuder på!



(Sent) Svar: Tack för att du berömde mitt första studentkort. :)



Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram

2012-06-08 @ 21:57:14
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

(Sent) Svar: Visst njöt jag av min student. Det var verkligen en fin dag och jag var konstant glad. :')



Önskar dig en skön lördag!

Kram

2012-06-09 @ 11:19:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Men det är klart att du inte ska slösa värdefull kompistid på att blogga!



Och nej, det är inte okej att polisen surfar på arbetstid, för medan han gör det så får busiga svenska flickor chansen att springa iväg från notan med fickorna fulla av hostelskedar. Och så kan vi ju inte ha det!

2012-06-10 @ 09:39:56
URL: http://everlasting.nu
Postat av: elin

vad härliga bilder!

2012-06-11 @ 11:09:25
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0