konstigalilian -

Lite blandat från Boston.

Efter Harvard såg vi lite till av Boston. Man skulle nog kunna säga att vi hann med att se hela staden när vi var där.

Om jag någon gång skulle skaffa en sommarstuga så skulle den se ut så där. 

Höga hus. 

En frän grej var att vi stötte på ett indiskt bröllop under vår promenad i närheten av Bostons World Trade Center. 

Vi tyckte att det var så himla roligt och fränt att se det annorlunda bröllopsfirandet så vi kunde inte annat än hänga med på deras parad. Och kolla vilken bild jag fick sen, med den svenska flaggan och allt. 

Efter att vi sett bröllopet vart vi lite överväldigade så då satte vi oss ner på en gräsplan för att smälta intrycken. Där i gräset hittade jag en fyrklöver som jag gav till Johanna som en liten lyckopresent för att hon är så himla bra. 

Johanna visade sin tacksamhet genom att pussa på den. 

Här har ni det man kallar Boston Tea Party.

Och här har ni en gigantisk flagga. Så var det med det i all enkelhet.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan nästan garantera att Du har något slags världsrekord i att hitta fyrklöver! :)



PUSS

2012-06-05 @ 14:05:34
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: Tessan

Håller med Lollo, herregud!!:D jag har aldrig hittat någon och då har jag letat igenom många gräsmattor i mina dar...

2012-06-05 @ 21:40:01
URL: http://thherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0