konstigalilian -

Graffiti

Innan vi gick till matstället vi i förväg bestämt att vi skulle äta på gick vi förbi en vägg med graffiti. 

Väggen var vi givetvis tvugna att fota. Ibland är det liksom så att jag bara måste saker för att känna mig hel som människa. 

Väggen hade alla möjliga färger. Det var mycket blått i den och vid den blåaste avdelningen ville jag fota Karro. Mest eftersom det är hennes älsklingsfärg men även för att hon passar så bra med färgen blå i olika nyanser. 

Se bara här så fin hon är!

Karro liksom gör dom blå nyanserna till att bli så mycket finare. Annars brukar man ju säga att färger framhäver människors utseende men med Karro är det tvärt om för hon är så bra. 

Vid den gröna delen fotade vi mig. För det är som bekant min favoritfärg. 

Jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig på bild. Det där med att vara fotomodell kan vara stelt och knivigt. 

Så istället för att le stelt in i kameran så tittade jag ner och då tyckte jag att jag fick till det hyfsat bra.

Hur som haver. När vi fotat lite grann kände jag mig komplett över den saken och så kunde vi gå vidare för att käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0