konstigalilian -

Bloggelibloggblogg

Jag har ju bara så himla mycket att blogga om nu förtiden så det är ju helt galet! Att jag ligger efter i bloggandet, det får ni helt enkelt leva med för det är det värt. 

Jag har fortfarande inte bloggat klart om min och Karros NYC helg om ni undrar. 

Och då var det över en vecka sedan vi var där! (Btw. Hittade en ny au pair till min familj när jag Karro och jag var i NYC. Han verkar jättetrevlig!)

Men, jag ska försöka att komma i fatt med så mycket i bloggandet som det bara går. 

Dock är det lite klurigt att hinna med att lägga upp inlägg när man fyller sina dagar med så mycket skojigt.

I vilket fall så kommer nästa inlägg handla om något riktigt mäktigt. 

Det kommer handla om när jag och Karolina var på Broadway och såg showen The Phantom Of The Opera...


Kommentarer
Postat av: helena

åhååå nyc :)

2012-06-19 @ 21:02:05
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0