konstigalilian -

Från Lower East till Williamsburg.

Brooklyn gillar jag. Det är coolt där. Speciellt i Williamsburg. Och eftersom Karro är så cool så ville jag ta henne dit. 

Vi tog gångvägen över bron. 

Över den rosa bron som heter Williamsburg Bridge. 

Vi var båda flitiga med våra kameror så i det här inlägget kommer utbudet min kamera har att bjuda på. 

Eftersom det är en bro så började vi i ena änden. Från Manhattan mot Brooklyn.  

Trots lite sömn i kroppen hade jag spring i benen. 

Det var liksom så spännande att promenera på den rosa bron i NY med min bästa vän. 

Mitt kroppspråk avslöjar lite väl tydligt att jag tog åt mig titeln "Drottning över bron". 

Jag kunde inte låta bli att smygfota kärleksparet i matchande linnen. Så himla gulliga!  

Karolina hade bestämt dejt mitt på bron. Och vilket kap sen! 

Hela bron är förövrigt nedkluttrad på ett kreativt och fint sett. 

En cyklist i all världens fart. 

Här hade vi kommit halvvägs över. 

Eftersom den här delen av bron hade fått så mycket fin färg på sig valde vi att ta lite foton. 

Personligen tycker jag att jag lyckades få in en bra dryg min som matchar graffiti.

Det jag såg när jag blev fotad var det här. Fina prickar i olika färger.

Lilian onormal. 

Lilian normal. 

Karolina, mitt emellan NEW och YORK. 



I mitt galleri finns det inga galler i. 

Så långt borta fast ändå så nära. 

Det tog en liten stund för oss att vandra över bron. 

Mycket på grund av att vi stannade upp stup i ett för att njuta.

Det vart en mysig promenad över bron. 

Och när vi kom fram kom vi att ha en riktig mysig tid i Williamsburg, Brooklyn.

Kommentarer
Postat av: Rogersdottern

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: JAG VILL OXÅ TILL N.Y!!! Och alla andra ställen du varit på oxå..... :-D Du har det bra du!! ;-) Bra att du gör oss andra avundsjuka, så har vi nåt att längta till ju!!



Kramen till dej!

2012-06-20 @ 07:50:43
URL: http://rogersdottern.blogg.se/
Postat av: Anonym

DROTTNING!!!!! DET ÄR BARA FÖRNAMNET/LILLSNÖRPA JAG ÄLSKAR DIG/ mamma mona

2012-06-20 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0