konstigalilian -

Somrig mat med trevligt folk.

Efter promenaden jag tog för att bekanta mig med Cape May kom jag hem till huset där det var full fart med bestyr inför middagen.
 
Här har ni det söta huset som Farmorn och Farfarn hyrde under en vecka och som vi alltså tog del av under några dagar. 

Som sagt så var det full rulle i köket. Det skulle bli grillade hamburgare med en massa goda sallader och tillbehör. 

Om ni tycker att Melissa ser sig olik ut beror det på att det inte är hon. Kvinnan till höger är en vän till familjen som kom över på besök med sina två små barn och make. 

När maten var klar högg alla in. 

Somrigt och gott. 

Little G var lika glad och charmig som alltid. 

Långt in på natten satt alla och mös. Jag var den som gav upp först, efter barnen, eftersom jag var utslagen på grund av festen natten innan. Men jag var nöjd som det var när jag somnade så skönt så skönt med havsluft i lungorna i min härliga säng i härliga Cape May. 

Kommentarer
Postat av: Maritta

Mysigt ser det ut att vara. Vilket härligt hus ni bodde i !

2012-06-27 @ 10:04:27
Postat av: Lillan

åhh vad mysigt det såg ut kramiz

2012-06-27 @ 19:53:45
URL: http://lilldogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0