konstigalilian -

Nattlig Shopping

I början på natten gick Karro och jag och shoppade. Så kan det vara i staden som aldrig sover! 

Bland annat besökte vi förtås Forever 21. USA's svar på H&M. (Visserligen har dom ju H&M här borta med men ni förstår vad jag menar). 

Vi passade på att besöka en massa roliga affärer som är udda och typiska för det turistiga New York. 

Ute på gatan träffade vi två snutar som vi bad ställa upp på en idolbild. Det gick jättebra sa dom. Visst blev det en bra bild sen! För älskar inte ni också hur Karro verkligen grabbade tag om ena konstapeln som att han vore en helt vanlig människa som han faktiskt är? Han själv, och alla övriga poliser, har ju en tendens till att tro dom är något alldeles kolossalt märkvärdigt och bra. 

Själv nöjde ja mig med att krama om en björn inne i Disney-affären på Times Square. Det var mest barn som blev fotade vid den så kvinnan som stod vid björnen och som erbjöd barn att bli fotade tillsammans med den blev lite förvånad när jag frågade om jag också fick bli fotad med den. Det tyckte jag var dåligt, framför allt då hon jobbar i en affär där dom lever efter mottot "glöm aldrig bort ditt barnasinne". 

In på småtimmarna satt vi på Times Square röda trappa och blickade ut över allt kryllande av folk. Sen fick vi svårt att hålla våra ögon öppna så då gick vi till hotellet för en god natt sömn. 

Kommentarer
Postat av: karro

vem tog björnbilden? huvudet saknas ju! skulle ha behövts ett par svettiga händer alá mannen som tog kortet på bron ;) massor av pussar <3

2012-06-21 @ 22:47:28
URL: http://kfrick.blogg.se
Postat av: samantha

Va häftig blogg! är de större utbud me saker än i sverige? hade ja varit i Newyork eller så hade ja ironiskt nog gått o tagit mig en ben&jerrys!! kan du göra det för mig ? xD

2012-06-21 @ 23:38:24
URL: http://mantis.blogg.se
Postat av: Micke Malm

Man längtar tillbaka så sjukt mycket till den staden alltså.

2012-06-23 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0