konstigalilian -

I ♥ Karolina!

Som ni vet så har jag haft min underbara vän Karolina hos mig i en hel vecka! Igår åkte hon hem och det var jättetråkigt att lämna av henne vid flygplatsen. Hade så gärna velat ha kvar henne minst en vecka till! Nu har jag massor kul att blogga om ifrån Karros vecka här. För oj, vilken vecka vi hade! Jag visste och hoppades förstås att den skulle bli bra men att den blev så bra som den faktiskt blev, det kunde jag bara drömma om! Snacka om att jag är lycklig som har en vän som Karro.

Den här bilden är tagen igår i ett somrigt New York då Karro och jag slängde på oss våra nyinköpta I ♥ NY tjocktröjor som vi kommer ha på oss under våra långpromenader i höstiga Sverige när jag flyttar hem igen. Tänk, nu är det inte så jättelång tid kvar av mitt år här i USA. Lite dryga 10 veckor(!) Även fast att jag njuter av tiden som är kvar här kan jag knappast vänta tills jag kommer hem till alla mina nära och kära igen!



Kommentarer
Postat av: Micke Malm

Det är mååååånga som längtar efter dig bästa Lilian.

2012-06-11 @ 21:40:22
Postat av: karro

jag har haft det underbart med dig, kunde inte heller tänka mig att det skulle vara så bra som det blev! Men snart är du hemma hos oss igen och då blir det som sagt promenader med våra nya tröjor, och teater - vi är ju faktiskt svenska filmstjärnor ;)



jag älskar dig my special friend <3



här är låten jag menade föresten: http://www.youtube.com/watch?v=D5-t8ldciFI&feature=related

pusssssssssssssssss

2012-06-11 @ 21:57:14
URL: http://kfrick.blogg.se/
Postat av: Everlasting

Tio veckor? Det är ungefär lika lång tid som jag bör ha kvar av graviditeten. Du kanske skulle bli au pair i England nästa gång… ;)

2012-06-12 @ 02:26:09
URL: http://everlasting.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0